siła smaku

Ulubiona sałatka

4

---

Na szczęście moje ulubione sałatki zajmują dosłownie chwilę! Lubie kiedy smaki i faktury są różnorodne i dobrze ze sobą współgrają! Idealnie jest kiedy w sałatce znajdzie się ser (feta, grillowany halloumi, parmezan), do tego coś kwaśnego, coś mniej wyrazistego i chrupiącego. Odkąd mam w domu suszarkę do sałat (którą kiedyś uważałam za najbardziej zbędny kuchenny gadżet) miłość do sałat jest jeszcze większa!!
Poniżej moje ulubione połączenie: kwaśne suszone pomidory, chrupiące pestki słonecznika, słona feta i delikatna roszponka!! Najprostsze połączenie, które sprawdzi się i do pracy na lunch i jako dodatek do obiadu czy kolacji. U mnie wystąpiła w towarzystwie parmezanowych gofrów.
O tej porze roku i przy takiej pogodzie smakuje jeszcze lepiej!!


SKŁADNIKI:
(2 porcje)

  • 2 garście sałaty roszponki
  • 3-4 suszone pomidory
  • 3 łyżki sera feta
  • 2 łyżki ziaren słonecznika
  • 1 łyżeczka sezamu 
  • 1 łyżka oliwy (używam tej z zalewy pomidorów)
Sałatę umyć i osuszyć. Pomidory pokroić w większe paski, fetę pokruszyć. Wszystkie składniki przełożyć do miski, obsypać ziarnami i polać oliwą. 
Smacznego!


Sałatka wystąpiła w towarzystwie parmezanowych gofrów
- jeszcze o nich przeczytacie na blogu!! ;)


4 komentarze: Leave Your Comments

Drukuj

Wydrukuj Przepis

Obserwatorzy