siła smaku

Na szybko- quesadilla z pastą z suszonych pomidorów i cheddarem

16

Dziś na szybko- zapiekane tortille z cheddarem i pastą z suszonych pomidorów. Pasty użyłam gotowej, ale możecie ją przygotować mieszając posiekane lub przemielone suszone pomidory z serkiem naturalnym. W plackach tortilli możecie także zapiec bardziej wyszukane składniki  (najlepiej się tu sprawdzą resztki z lodówki: smażony kurczak, kawałki pieczonej wieprzowiny, warzywa- najlepiej kukurydza czy papryka, pieczarki, itd.). Smacznego!

SKŁADNIKI:
(na 1 porcję)
  • dwa placki tortilli
  • czubata łyżka pasty z suszonych pomidorów
  • garść sera cheddar
Patelnię rozgrzać (teflonową, suchą- nie trzeba jej niczym smarować), położyć na niej jeden placek i posypać serem. Drugi placek posmarować pastą i przykryć nim pierwszy placek z serem.  Docisnąć jeden do drugiego drewnianą łyżką (lub ręką, jeśli macie tak jak ja z azbestu). Smażyć quesadilla z jednej strony przez około 1,5- 2 minuty, a następnie przerzucić na drugą stronę i smażyć jeszcze minutę. Gotowe placki zdjąć z patelni i pokroić w trójkąty za pomocą okrągłego koła do krojenia pizzy (lub po prostu nożem). Podawać gorące, ale ja uważam, że na zimno smakują równie dobrze!! :) 


16 komentarzy: Leave Your Comments

  1. To jest coś co by mi dzisiaj świetnie pasowało na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam! :) pyszne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomite połączenie!
    Bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pyszności! Muszę kiedyś spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i szybko, a do tego smacznie! Uwielbiam suszone pomidory.

    OdpowiedzUsuń
  6. quesadilla - uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie robiłam jeszcze czegoś takiego, fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przygotowywałam ich jeszcze, czas spróbować, czy ma się rękę z azbestu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje gotowanie, przepisy i sposób w jaki je przygotowujesz i pokazujesz na blogu to dla mnie mistrzostwo. Wielokrotnie już korzystałam z przepisów na Twojej stronie i za każdym razem dania były niesamowicie udane. Gdy nie mam pomysłu na obiad wchodzę na Twojego bloga, bo zawsze znajdę danie łatwe ze składników, które kupię nawet w osiedlowym spożywczaku. Tak trzymaj i osobiście jesteś moim guru gotowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno, serdecznie mi miło i bardzo się cieszę, że mój blog się komuś przydaje ;) Mam nadzieję, że jeszcze nie raz Cie zainspiruje! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Uwielbiam quesadillę. :) Można do niej dodać wszystko, i smakuje wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zamiast tradycyjnych kanapek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tortille są wdzięcznym składnikiem, można z nich sporo upichcić - quesadilla, burrito, chimichanga, wrap i pewnie jeszcze sporo potraw, na które nie wpadnę :-)

    Bardzo ładne zdjęcie, niby minimalizm, ale zachęca do jedzenia i to bardzo!

    PS. Na mnie mówią "wujek azbestowa rączka" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu uwielbiam! Kiedyś jadłam bardzo często, ostatnio jakoś zapomniane danie, ale to się chyba niebawem zmieni :)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Wydrukuj Przepis

Obserwatorzy