siła smaku

Krem miodowy z mlekiem skondensowanym

31
Przepyszny, słodki krem o mleczno- miodowym smaku i zapachu! Podobno przypomina cukierki mojego dzieciństwa- Werther's Original :) Nadaje się do tostów, gofrów, naleśników lub innych słodkości, albo po prostu do wybierania łyżeczką! Idealny na śniadanie! Spróbujcie, jeśli jeszcze nie mieliście okazji ;) Przepis pochodzi stąd.


SKŁADNIKI:
  • 160 g miodu
  • 50 g masła
  • 80 g mleka skondensowanego bez cukru
W rondelku o grubym dnie rozpuścić miód i masło. Kiedy się połączą, dodać mleko skondensowane i dokładnie wymieszać. Podgrzewać na średnim ogniu przez około 10 minu, od czasu do czasu mieszając, aby krem się nie skarmelizował. Przelać do słoiczka i schłodzić. 



Z podanego przepisu wyszedł mi słoiczek i spora miseczka kremu.

31 komentarzy: Leave Your Comments

  1. bardzo fajny pomysł:)idealny tak jak pisałaś na śniadanie i do wypieków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Na śniadanie sprawdza się idealnie! :)

      Usuń
  2. robiłam dla przyjaciól na święta jako prezent..bajeczny,piekielnie słodki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo słodki, ale zupełnie mi to nie przeszkadza ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. o kurcze uwielbiam takie smaki, szybko uciekam do kuchni i robię sobie taki słodki słoiczek:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zaintrygował mnie ten krem. ciekawostka, musi być fenomenalny do naleśników, o raju, aż mi się zachciało czegoś słodkiego!
    Pozdrawiam
    Monika
    P.S. jakiś czas mnie nie było u Ciebie, a tu tak pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, bardzo dziękuję za miłe słowa! Cieszę się, że Ci się podoba! ;) Kremu spróbuj koniecznie!

      Usuń
  5. Pysznosci Aga :) Mam wlasnie mleko skondensowane. Moze sie skusze? :)

    Usciski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się Maju! ;) I daj znać koniecznie jak Ci smakowało ;)

      Usuń
  6. Wydaję się być prostu do zrobienia. Miód i mleko to zdecydowanie moje smaki. Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia, które robisz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prosty przepis, tylko musisz uważać, żeby przy podgrzewaniu nie przypalić kremu i go nie skarmelizować ;) Dziękuję ;*

      Usuń
  7. straszliwie kusi mnie ten miód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc może się skusisz? ;)

      Usuń
  8. mmm, smakowie :) piekna ta wstazeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. coś mi się wydaje, że posmakowałby mi ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie byłby trochę za słodki, ale jestem pewna, że moja mama by go pokochała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kremik, cudnie wygląda w tym słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, jakie tu zmiany ho, ho, ho... Zmiany na PIĘKNIE:)

    A kremik, od razu wiedziałam, że to od Anny:). I Ty tez mówisz, że pycha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewelinko i cieszę się, że Ci się podoba! ;)

      Usuń
  13. Przypomniałam sobie pierwszą reklamę cukierków:) Co to było za szaleństwo, każde dziecko je chciało:) Jeżeli tak smakuje ten krem, z pewnością go przygotuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pamiętam reklamę z dziadkiem i wnuczkiem ;)

      Usuń
  14. Pamiętam Werther's Original do dizś. Cudowny smak i można je było ssać tak długo i namiętnie :) Świetny pomysł na krem. Z chęcią dodam łyżeczkę do porannej owsianki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wgłębienie w cukierku ... ;) Boski smak!

      Usuń
  15. Moje dzieci uwielbiają różnego rodzaju smarowidła na bułeczki, przeważnie czekoladowe, ale ten przebije swym smakiem wszystkie kupione kremy! Zrobię go jeszcze dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać jak wyszło ;)

      Usuń
  16. O jaaaa, ale słodycz! Bardzo fajny sos. Ciekawy pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak idealnie nadaje się na prezent!! ;)

      Usuń
  17. Ciekawie musi smakować :)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Wydrukuj Przepis

Obserwatorzy