siła smaku

O filmie z (mało) kulinarnym wątkiem w tle

4
Wczorajszy wieczór (zresztą bardzo udany) spędziliśmy na przedpremierowym pokazie filmu "Babcia gandzia". Jeśli tytuł, tak samo jak mnie, mało Was zachęca- nie dajcie się zwieść. Oryginalny francuski tytuł "Paulette", zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

Jak przystało na francuskie komedie, film jest trochę słodko- gorzki. Z jednej strony można się na nim pośmiać (ale nie powiem czy kończy się happy-endem! zresztą to nie hollywoodzka produkcja, więc zakończenie może Was zaskoczyć), z drugiej pokazuje, jak bardzo zdesperowani potrafią być samotni.

Do tego, jakby nie patrzeć, film porusza bardzo kontrowersyjne tematy i wychodząc z niego możecie mieć mieszane uczucia, bo z jednej strony dobrze, że kończy się tak jak się kończy, ale z drugiej... 'jak to, przecież to niemożliwe! żeby skończył się w ten sposób...". Sama podczas oglądania ciągle myślałam: "no dobra wszystko fajnie, tylko jak można zakończyć taką historię ...".




Wątek kulinarny przewija się w filmie (czyli tak jak lubię), ale tu też możecie się zdziwić. Nie chcę zdradzać szczegółów, ale naprawdę możecie być zaskoczeni, w jaki sposób i kiedy mogą się Wam przydać zdolności kulinarne, szczególnie jeśli chodzi o wypieki ;)



Jeśli szukacie dobrej komedii na zimowe wieczory, spokojnie mogę polecić Wam ten film!! Wchodzi do kin już 26 grudnia!!! 



"Babcia gandzia"
Oryginalny tytuł: "Paulette"
Reżyseria: Jerome Enrico
Główna rola: Bernadette Lafont
Francja 2012

i na koniec jeszcze zwiastun (jeśli mi nie udało się Was zaciekawić :))


Przy okazji dziękuję Aurorafilms za zaproszenie! Wieczór w kinie dobrze nam zrobił :)


zdjęcia: informacja prasowa

4 komentarze: Leave Your Comments

  1. Obejrzeć z całą pewnością, choć po tym, co napisalaś, moja miła, z lekka się lękam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego :D Ale nie powiem, z takim tematem i w ten sposób ukazanym, chyba jeszcze się nie spotkałam :)

      Usuń
  2. A nie widziałam filmu. Trzeba nadrobić:)

    Pozdrawiam Aga:)

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Wydrukuj Przepis

Obserwatorzy