siła smaku

Sałatka z arbuza, szpinaku i fety

24

Dla tych, którzy do tej pory nie spotkali się z połączeniem arbuza i fety, może wydać się ono dosyć dziwne, jednak zapewniam Was, że te dwa składniki komponują się idealnie! Do swojej sałatki dodałam też młode liscie szpinaku i obowiązkowo miętę, całość polałam sosem na bazie miodu!
Było tak pyszne, że na dziś przygotowałam drugą porcje do pracy ;) 
Serdecznie Wam polecam!



SKŁADNIKI:
(na 2 porcje)
  • kawałek arbuza (jeden plaster odcięty w poprzek powinien wystarczyć)
  • 1/3 kostki (250 g) sera fety
  • dwie garście młodych liści szpinaku
  • 5-6 szt. migdałów (lub płatkki migdałowe)
  • łyżeczka miodu
  • łyżka oliwy
  • łyżka soku z cytryny
  • szczypta pieprzu
Szpinak umyć, osuszyć i przełożyć na talerze. 
Arbuza pokroić w większą kostkę i za pomocą nożyka wyjąć pestki. Ułożyć na szpinaku.
Ser feta pokroić w kostkę i dodać do arbuza. 
Dodać umyte i osuszone listki mięty.
Miód wymieszać z sokiem z cytryny i oliwą, dodać rozkruszone migdały i dokładnie wymieszać.
Gotowym sosem polać sałatkę, dokładnie wymieszać i podawać! 
Smacznego!






24 komentarze: Leave Your Comments

  1. napewno bardzo smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Thank You so much ;) My day was great, hope like your :))

      Usuń
  3. Lubię zakręcone połączenia składników :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Arbuz pod każdą postacią jest the best :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak!! teraz marzy mi się arbuzada ;))

      Usuń
  5. Jedna z moich ulubionych sałatek z fetą:) uwielbiam ten ciekawy smak, który powstaje przez połączenie tych smaków.

    Cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie to podsumowałaś ;) Zgadzam się w 100% :)))
      Ściskam!

      ps. została dla mnie jakaś beza :)?

      Usuń
  6. Mniam, pyszne zestawienie! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością wypróbuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I koniecznie daj mi znać ;)) Ja również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Świetna taka sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie smaków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepysznie wygląda ta sałatka, ciekawe składniki :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Wydrukuj Przepis

Obserwatorzy