siła smaku

Świąteczne warsztaty ze śliwką

0

---

W tym roku wyjątkowo wcześnie zostałam wprowadzona w świąteczny nastrój, a to za sprawą śliwki kalifornijskiej i organizowanych świątecznych warsztatów. Wiedziałam, że menu będzie typowo świąteczne, a zadba o nie sam Witek Iwański, więc będzie pysznie i bardzo kreatywnie!! Wiedziałam też, że będziemy mieli okazję spotkać się z Beatą Lipov, która opowie nam o tajnikach fotografii kulinarnej. No i osobiście spodziewałam się indyka, bo śliwka kalifornijska z USA, a warsztaty wypadały w Święto Dziękczynienia! Ani trochę się nie zawiodłam! Było przepysznie, niesamowicie kreatywnie i bardzo świątecznie! Obowiązkowo muszę podzielić się z Wami kilkoma przepisami na łatwe i szybkie świąteczne danie i smakołyki, które idealnie sprawdzą się w formie podarków! Tym sposobem na sile smaku zaczynamy przedświąteczne przygotowania!


Od samego początku czekał na nas pięknie przystrojony, świąteczny stół. Gałązki i kora cynamonu wyglądają idealnie na białym obrusie!! 


Po krótkim wprowadzeniu w tematykę świąt, mogliśmy się zabrać do pracy ...


Praca w kilku zespołach pod okiem Witka Iwańskiego, poszła nam sprawnie i gładko ;)



(szef tłumaczy, my i tak robimy po swojemu ;) )


Podczas warsztatów mogliśmy również samodzielnie przygotować nalewkę z suszonych śliwek i zabrać do domu, aby miała okazje poleżakować (aż 6 miesięcy!). Jestem bardzo ciekawa co mi wyszło :)




Witek i Indyk <3 


Co przygotowaliśmy i jakich świątecznych dań mieliśmy okazję spróbować, będziecie mogli przeczytać wkrótce na blogu ;) Śliwka kalifornijska jeszcze raz dziękuję za zaproszenie, było fantastycznie!!



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Drukuj

Wydrukuj Przepis

Obserwatorzy