siła smaku

Pasta z tuńczyka, białego sera i ogórków

16
Jeśli uważaliście, że połączenie ryby i białego sera jest dziwne, to nie wiem co powiecie na połączenie tego z ogórkiem kiszonym. Pomimo tego, że brzmi naprawdę niezjadliwie- jest pyszne! Moim zdaniem to idealny początek dnia- robi się chwilę i dostarcza organizmowi porządną dawkę zdrowych białek! Wypróbujcie, jeśli jeszcze nie eksperymentowaliście z rybą i twarogiem.


SKŁADNIKI:
  • 80 g białego sera półtłustego
  • 60 g tuńczyka w puszce (w oleju lub sosie własnym)
  • 1 średni ogórek kiszony
  • sól, pieprz
  • koperek
Ser biały przełożyć do miseczki, tuńczyka odcisnąć z zalewy i przełożyć do sera. Dokładnie rozgnieść widelcem i wymieszać. Ogórek kiszony zetrzeć na tarce o drobnych oczkach (najmniejszej). Przełożyć do ryby. Doprawić solą i pieprzem i dokładnie wymieszać. Przed podaniem schłodzić i posypać koperkiem. Podawać do pieczywa, tostów lub krakersów. 
Smacznego!


16 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Pysznie!
    Ja uważam,że ryba z białym serem to wspaniałe połączenie.
    Z ogórkiem jeszcze ciekawsze.
    Zjadłabym na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że to najlepsze śniadanie ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie tylko ja tak łącze i lubię ;)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam połączenie tuńczyka i białego sera :) Idealna pasta do kanapek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak- ze świeżym pieczywem smakuje najlepiej ;))

      Usuń
  4. uwielbiam tego rodzaju pasty:) pyszne:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też takie domowe pasty są najlepsze!

      Usuń
  5. Pyszne połączenie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Z chęcią spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam lubię połączenie serka z rybą.. z ogórkiem to dla mnie nowość, ale dodam następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyncia dodaj, bo pyszne ;)

      Usuń
  8. mój tata często robi tego typu pasty, są pyszne.! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13.3.17

    Dziękuję za fantastyczny przepis! Już pędzę do kuchni przygotować tą pastę!
    Pozdrawiam
    Kala

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Wydrukuj Przepis

Obserwatorzy