siła smaku

Podsumowanie

6

---


Podsumowując rok 2014, przejrzałam przepisy które Wy odwiedzacie najczęściej. Wybrałam pięć, które przez wszystkie lata bloga miały najwięcej odsłon, a tym samym najczęściej z nich korzystaliście ;) Pozwoliło mi to zauważyć czego najczęśćiej szukacie i obiecuje brać to pod uwagę w nowym roku. Zatem od miejsca 1go:

1. Pieczone ziemniaki i udziec z indyka 


Odkąd ten przepis pojawił się na blogu, zdecydowanie przoduje wśród wszystkich innych. Od 2013 roku został wyświetlony grubo ponad 130 tyś. razy!! Najzabawiniejsze jest w tym wszystkim to, że nie do końca to mój przepis- udziec upiekł mój Tato ;)) Ja również wielokrotnie korzystałam z tego przepisu i jeszcze nie raz do niego powrócę. Zupełnie nie dziwi mnie, że Wy też chętnie z niego korzystacie.



To chyba najbardziej znany przepis na sos do makaronu, a mimo to bardzo chętnie do niego wracacie. Pojawił się na blogu równe dwa lata temu i do dziś skorzystaliście z niego prawie 128 tyś razy! 



To także i mój faworyt i bardzo mnie cieszy, że tak często do niego zaglądacie. Jest jedynym przepisem, który pojawił się na blogu w 2014 roku i znalazł w pierwszej piątce. W mniej niż rok 78 tyś odsłon. Często wracam do tego sposobu przygotowania ryby i bardzo się cieszę, że Wy również wolicie jego od ryb smażonych w panierce ;)



Wiele pochlebnych opinii usłyszałam już na temat tego przepisu. Jest on najprostszy i daje mnóstwo możliwości. Bardzo często do niego wracam, ale jak na tak prosty przepis liczba ponad 50 tyś odsłon do dziś mnie zaskakuje ;) Cieszę się, że znalazł tylu odbiorców.



Tego przepisu bym się tu nie spodziewała, czasem zapominam nawet, że w ogóle znalazł się na blogu. Od początku miałam wrażenie, że ten przepis wszyscy już znają i w ogóle nie ma potrzeby go publikowania, a jednak ... Liczę na to, że zasmakowała Wam tak samo jak mi. Sądząc po 50 tyś odsłon, musieliście do niej wracać ;))

Ja niestety swojej "piątki" nie umiem wybrać ;) Do większości przepisów mam bardzo duży sentyment. Pamiętam z kim jadłam czy gotowałam, kiedy i jak robiłam zdjęcia, jakie opinie usłyszałam po ... ;) Jestem zaskoczona, że zdecyodwanie rzadziej odwiedzacie słodkie przepisy, a pierwszy deser najchętniej odwiedzany znalazł się dopiero na 7. miejscu ;) (zdradzę: to tiramisu bez jajek). Nie oznacza to jednak, że teraz na blogu będą pojawiały się sama wytrawne przepisy, ale na pewno wezmę to pod uwagę ;) Bardzo Wam dziękuję za każde odwiedziny!!

Przy okazji życzę Wam (i sobie) bardzo owocnego roku, pełnego fantastycznych wyzwań (nie tylko kulinarnych) i mnóstwa szczęścia. Liczę na to, że w tym roku spełnią się Wasze wszystkie marzenia i plany!! Czuję pod skórą, że to będzie bardzo dobry rok!!





6 komentarzy: Leave Your Comments

  1. Ciekawe wybory bo ja to akurat lubie twoje totalnie inne przpeisy :D ale napewno bardzo cenie twój blog, i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    zapraszam :) : http://iluminatium-mundi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Nat!! ;)) ps. które są Twoimi top 5?? Ja sama też wybrałabym inne, ale statystyk nie zmienię ;))

      Usuń
  2. narobiłaś mi ogromnej ochoty na spaghetti, chyba zrobię dziś na obiad :)
    pomyślności w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Haniu ;)) wszystkiego co najlepsze i najpyszniejsze ;** zrobilas??

      Usuń
  3. Wszystkie dania wyglądają przepysznie!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Drukuj

Wydrukuj Przepis

Obserwatorzy